Tuesday, August 18, 2009

Maybe its me.


mcm mana nak cakap ya.Hati ini tak terkata.i tak tau nak buat apa lagi.everything i keep to myself.it's hard for me to say it out loud.this blog is the only place i boleh beritahu or cakap.i kalau cinta ini xsuka sangat menaruh banyak harapan.cinta ini membunuh ku.here it goes.i ada suke kat orang ini,but die xpernah perasan pun.if the perasan pun xkan dia nak bagi tahu yang dia suke i jugak kan.semua simpan dekat dalam hati.so,this guy ni budak kat college i.he's the same age as me.have soft skin,coklatie skin,clean cut and ada tahi lalat manis kat bawah matanya.masa orentasi,dia group ngan.everything we've done,we done it togather.everytime he see's me he would sing this song that i'm starting to love it right now.everytime i see him i become breathless.but,since after the orentation i seems to be avoiding him.i dunno why.but he dint stop from avoiding me.the saddess thing is that i ignored him when he sings me the song.there's this presentation i have to do where i have to observ MR.H class.it was his class.he came and sit right beside me but i ignored him.i knnow he was sitting beside him.then he started to sing that song.everythime he sings that song he expects me to look at him.but this time i dint look at him.even kawan dia cakap kat dia "dah la wei.dia x denga".masa i dengar itu hati i tiba-tiba jadi sedih.everytime i denga lagu itu hati i jadi sayu.i selalu memikir tentang dia.but bila i fikir pulak,dia ada pikir tentang i ke?ke i sahaja yang macam tu.now my life is a blur.i'm just living at the back of my shadow.if only he dapat read my perasaan terhadap dia kat blog ini.i sayang sangat dia.maybe sebab itu ke i cuba avoid kan diri from him,untuk i melupakan dia ke?tell me.i really need help.when wrote this i cant stop crying.asking myself why does this happens.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...